Ben 10 ve Generator Rex Oyunu Oyna

25 Kasım 2013 Pazartesi

Ben 10 ve Generator Rex
Çizgi film dünyasının sevilen iki karakteri ben 10 ve generator rex bir arada bu oyunda buluştular. Cartoon network ' ün efsanevi çizgi film karakterleri ben 10 ve generator rex i tek tek yönetebileceğiniz gibi dilerseniz iki karakteri dövüştürebilirsiniz.
Bu Oyun Nasıl Oynanır?
Oyun Nasıl oynanır : Karakterlerimizi kontrol edebilmek için YÖN TUŞLARI ve S Z X C tuşlarını kullanabilirsiniz. Zıplamak E ve L tuşları ile komut edilebilir. Karakterlerin süper hareketlerini yapabilmeniz için oyunda gösterilen tuş kombinasyonlarını kullanmanız gerekmekte. En güzel ben 10 ve generator rex oyunları her zaman inci oyunda sizlerle.

Ben 10 ve Generator Rex oyunu, Ben 10 ve Generator Rex oyunu oyna,Ben 10 ve Generator Rex oyunları oyna,Ben 10 ve Generator Rex oyna











  ADSENSE

Oyun Yükleniyor...Lütfen Bekleyiniz...

0 yorum :

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar