Ben 10 Ultimate Alien Oyunu

25 Kasım 2013 Pazartesi

Ben 10 Ultimate Alien
Ben 10 ultimate Alien oyunu ile zorlu canavarlara karşı ben 10 kahramanı ile mücadele etmeye hazırmısınız.
Bu Oyun Nasıl Oynanır?
Oyun Nasıl oynanır : Oyunun yüklenmesini bekleyin ve START GAME ( oyuna başla) butonu ile oyuna giriş yapın, brifingi izledikten sonra oyuna başlayabilirsiniz. Dilerseniz SKIP ( geç ) butonuna tıklayarak izleme ekranını geçebilirsiniz. . W A S D veya yön tuşları ile karakterinizi yönlendirebilir fare ile ateş edebilirsiniz. Diğer Ben 10 Alien karakterlerine dönüşmek için Shift veya E tuşunu kullanmalısınız.

Ben 10 Ultimate Alien oyunu, Ben 10 Ultimate Alien oyunu oyna,Ben 10 Ultimate Alien oyunları oyna,Ben 10 Ultimate Alien oyna











  ADSENSE

Oyun Yükleniyor...Lütfen Bekleyiniz...

0 yorum :

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar