Ben 10 ve Generator Rex Oyunu Oynayın

24 Haziran 2012 Pazar

Ben 10 ve Generator Rex
Süper bir karşılaşma ile bir tarafta kahramanların en güçlüsü ben 10, diğer tarafta ise hafife alınmayacak kadar güçlü ve azimli generatör rex. Bu muhteşem oyunda dilerseniz seçtiğiniz karakterle tek başınıza ilerleyebilir veya oyunu iki kişilik kurarak dövüş müsabakasına katılabilirsiniz. Oyuncularınızı kontrol etmek için yön tuşları ve S,Z,X,C tuşlarını kullanıyorsunuz. Zıplamak için E ve L tuşlarını kullanmalısınız. Özel güçlerden oluşan süper actionları kullanmanız için oyunun içerisinde basmanızı istenen tuşlar gösterilecektir. Haydi hemen karakterini oluştur ve oyunun keyfini çıkart.
  ben 10 oyunları,ben 10 oyunları oyna,benten oyunları,pepe oyunları,pepe,pepe oyunları oyna,ben 10 süper kahraman
















Oyun Yükleniyor...Lütfen Bekleyiniz...

0 yorum :

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar